Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slå ner en person

Postat av KREAN den 24 Juni 2012, 17:28
115 kommentarer · 1 138 träffar
Vill slå ner ett gäng personer som beter sig jävligt illa mot mig utan orsak.

Varför?

Dessa personer har gjort narr utav mig i snart 4 år. I början brydde jag mig inte något speciellt men efter ett tag så börjar det bli riktigt jobbigt.

Det är ett gäng jävla raggarsvin som ska hålla på.

Jag gymmar, tar det seriöst och jag gymmar för att det är kul och inte för att impa på brudar osv.

De gör narr utav mig som fan för att jag går till gymmet. Varje gång de ser mig "Oj här kommer biffen, tönt". "Du är fan den drygaste personen som finns, kukunge" och så håller det på.

Låter inte som något men det är jävla påfrestande efter ett tag. Jag vill kunna göra det jag tycker om utan att behöva bli ner tryckt utav några idioter.

Tex idag skrek dom osv när jag åkte förbi dem från gymmet. Fråga vafan de ville, så vart de tysta och stod och kolla på mig. Skrattade osv. Sen skrek jag att de kan ta och växa upp någon jävla gång.

Men nu har jag helt enkelt fått nog av dessa jävlar.

Vill bara ta ett basebollträ och bara köra det igenom deras huvuden.

Funderar på att trasha deras A traktorer, typ slå sönder ett gäng fönster, buckla i motorhuven osv. Eller bara be någon jag känner nita dom jävlarna.

Grejjen är att dom är jämt minst 3 pers och jag är jämt själv så jag kan inte göra något mot dem.

Någon som har något tips på vad jag kan göra mot dem?

Förstår att detta låter jävligt töntigt och att det verkar som om jag tål inget. Jag tål saker men att folk ska hacka på en för att man gör det man tycker är kul tål jag inte. Lider dessutom utav aggressionsproblem.

115 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 115 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..