1
Min katt är fan dum i huvudet
Postat av Redmike den 24 Juni 2012, 09:49
45 kommentarer · 6 065 träffar
Tja.. Alltså jag kan fan inte fatta att katter kan vara så jävla dumma i huvudet. Vad hände nyss? Jag sitter o skiter så hör jag när min katt springer runt som en jävla häst runt om i huset. Efter jag skitit klart så går jag ut ur toaletten och vad ser jag? Min katt leker med min mic och min mic har typ 10m sladd. Han leker liggandes, han rullar hit o dit.. Tillslut får han sladdjäveln runt om sin hals och plötsligt hamnar min katt i panik så han börjar springa runt med sladden på halsen o vad gör min katt? Han springer rakt ut på balkongen och hoppar ut som en jävla kanin o jag helt panikslagen springer efter min kattjävel, trodde att idioten flög ner men när jag springer fram till balkongen så ser jag min katt som hänger och kvävs.. Va fan håller min katt på me liksom? Självmordsbegären eller vad?
Är fullt seriös med tråden, har så fucking damp på min katt.. välte typ 10 blomkrukor som var i vägen o när jag skulle fånga min katt så ba springer han ut som en jävla idiot rakt mot balkongen sen hoppar han ut som om de va någon jävla hopptorn och hänger sig själv dessutom o dignlar som en jävla larv... Helvete va pinsamt om grannarna såg min katt hänga på balkongen... Va fan kommer dom tro liksom.. För de va en gubbjävel som rökte mitt emot min lägenhet.. Jesus.
Bjuder på stavfel.
Är fullt seriös med tråden, har så fucking damp på min katt.. välte typ 10 blomkrukor som var i vägen o när jag skulle fånga min katt så ba springer han ut som en jävla idiot rakt mot balkongen sen hoppar han ut som om de va någon jävla hopptorn och hänger sig själv dessutom o dignlar som en jävla larv... Helvete va pinsamt om grannarna såg min katt hänga på balkongen... Va fan kommer dom tro liksom.. För de va en gubbjävel som rökte mitt emot min lägenhet.. Jesus.
Bjuder på stavfel.