Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem har rätt till arvet?

Postat av nirrebro den 21 Juni 2012, 17:54
33 kommentarer · 425 träffar
Tjeeena! Nu är det så att min farsa dog för snart 4 år sedan och han hade en guldkedja med ett kors på som han bar.
Han sa till mig att jag skulle få den när han dog för att jag är den enda sonen han hade. Sen har jag en lillesyrra på 14 år och en halvsyrra på ca 30 år som jag knappt har något kontakt med, hon kommer typ hem till oss några gånger per år. Hon är min farsas dotter.

Men jag frågade min morsa vart den var och att jag ville ha den för att farsan ville att jag skulle ha den. Hon frågade vad jag skulle ha den till och jag sa att jag ville panta den.
Hon sa att jag inte fick den för att halvsyrran hade snackat om den också och att hon ville ha den eller något sådant.
Min lillesyrra är emot vad jag än säger så hon sa att jag inte skulle få den och det är HON som har den på sitt rum..

Jag har ingen jävla aning vart den ligger så jag kan inte bara ta den!

Men nu undrar jag om jag har något rätt att få den enligt någon lag då han sa att jag skulle få ärva den och ingen annan skulle få den.. Men har inget på papper, alltså inga bevis.

Så fragbite, hoppas att ni kan hjälpa mig med detta!
Blir så jävla lack på folk som inte har någon respekt för andra och bara vill ha allt som de vill...

Lite rörig text, men ni förstår nog :$
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..