Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Härliga brudar - Irriterande

Postat av DuckBuck den 21 Juni 2012, 02:18
9 kommentarer · 238 träffar
Hejsan alla kära personer som sitter uppe och grubblar över livet såhär inpå nattkvisten.

Jag har nämligen kommit underfund med ett faktum, jag har funnit en minoritet som jag finner irriterande och jag har ingen konkret och BRA förklaring på varför jag känner och tycker såhär. Det är nämligen så att jag stör mig ofantligt mycket på brudar som är "härliga". Nu sitter ni där hemma och tänker för er själva - "härliga brudar är ju jättebra dom är ju mysiga och glada och trevliga hela tiden". Visserligen ligger det en viss sanning i det men jag stör mig på dom. Tjejer som vill bli bekräftade som härliga personer genom att göra vissa saker är så SJUKT - förbannat - IRRITERANDE, när dom i själva verket är vanliga, tråkiga och monotona personer som inte är speciellt härliga.

Det kryllar av sådana tjejer där jag bor och jag blir konstant utsatt för tortyr genom att se bilder på instagram/facebook när dom lägger ut fina bilder på deras underbara mat som är fantastiskt härlig och när dom ligger och MYSER i solen i en fin park och dom bara är så glada och härliga.

Ni kanske tycker jag är konstig, men detta är min åsikt. Håller ni med eller inte?

Härliga brudar

25 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..