Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobilväska

Postat av knivadlol den 20 Juni 2012, 18:38
8 kommentarer · 336 träffar
Hellu alla stekare gamers och andra normala männiksor!

Letar just nu efter en billig mobilväska som man kan hänga runt halsen som alla stekare brukar springa runt med. (AS fullt ja jag vet!)

Ska dock inte använda den seriöst utan ska ha den som en extra ficka nu när ja ska till ayia napa då de flesta av mina shorts osv inte har speciellt bra fickor, allt bara trillar ut. Så tänkte använda denna väska till att ha pengar samt nycklarna till hotellet i under tröjan så man inte blir bestulen ;)

Ska inte va allt för långt snöre ska inte sticka ut under t-shirten osv utan ska bara ligga där bakom :)

Någon annan som brukar förvara sina pengar och andra värdesaker såhär när ni år ute och dreggar på stan? Haft en sån har alla andra åren ja varit utomlands men den har tyvärr blivit förlorad så vill bara ha en ny kan va hur groteskt ful som helst för den ska som sagt inte synas ändå! Det ända krävet är att den ska gå att stänga med antingen kabore/magnet eller bäst av allt blixlås :)

Hoppas någon vet vart man kan köpa en sån här väska jag letar efter! Behöver inte vara för just mobiler heller kan va något större / mindre också men ja ni fattar annars e ni fan dumma!

Mvh
Knivadlol
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar