Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag mår förjävla dåligt.

Postat av M83 den 19 Juni 2012, 00:37
140 kommentarer · 342 träffar
Hej fb, behöver bara skriva av mig lite.

Har varit ihop med en tjej i flera år, senaste åren har jag varit deprimerad av och från, tagit piller emot det men inte lyckats, tänkte att sista utvägen var att göra slut med min flickvän för tillfället eftersom att jag endast var deppig vilket ledde till bråk och ännu värre psykisk hälsa. Låst in mig på mitt rum många kvällar och stängt in mig ifrån omvärlden, supit ner mig och tagit piller för att trotsa livet, typ.
Vi hade en paus på ett tag men jag behövde verkligen komma ifrån henne, min flickvän mådde inte heller bra av att vi bråkade och vi var överens om att försöka inom ett år eller halvår, utan någon som helst kontakt med varandra så jag kunde gå till psykolog, ägna mer tid åt min hälsa och psyke.

Nu åkte hon på festival, jag har smsat henne flera gånger och berättar hur mycket jag älskar henne och saknar henne fast jag inte borde ha gjort det, visat att jag mått bättre efter bara en kort stund av intensiv träning och bättre kost samt psykologbesök.
Hon kommer hem från festivalen där hon såg en artist som vi två upptäckte tillsammans och blev helt och hållet VÅR artist.
Hon berättar att hon träffat artisten, berättat om alla minnen vi har ifrån artisten tillsammans (hon och jag), berättar hur en av artistens låtar är vår låt och att vi alltid drömt om att gå till artistens konsert tillsammans men att vi misslyckats då vi fick förhinder enda gången vi hade chans till det osv. osv. och hon grät och tänkte på mig under hela framträdandet bla bla

Därefter berättar hon att hon legat med en kille "för att det kändes rätt", efter att hon varit på konserten, gråtit skallen av sig och pratat om oss med artisten. Det verkade som om ligget var mer av det kärleksfulla hållet, jag blev helt förkrossad, hon säger att hon älskar mig som alltid bla bla men att det är mitt fel för att jag drog upp separationen, trots att hon förstått VARFÖR vi skulle göra det och att hon var överens om att det var bästa bara vi kom tillbaka till varandra.

Detta låter antagligen jättetöntigt, ni komemr tycka "det är bara sex" "du gjorde ju slut" osv. men nu mår jag verkligen skit. Älskar henne som jag alltid gjort, vi har spenderat hela övre tonåren tillsammans och är nu myndiga osv hade planer på att flytta ihop, hon säger att hon älskar mig men jag tror inte att hon på något sätt kan älska mig som hon säger om hon efter bara någon månad går och knullar en kille på festival för att "det kändes rätt" trots att hon vet hur dåligt jag har mått under en längre tid och att hon var överens om att vi skulle kämpa för att komma tillbaka till varandra.

Ville bara skriva av mig, sitter just nu och super ner mig på mitt rum, hon gråter och säger att det är mitt fel, vilket måste betyda att hon på något sätt ångrar det hon gjort.
Jag tror inte jag kan ta tillbaka henne efter det här, mår sämre än på länge nu, tagit tabletter dricker sprit, vill inte på något sätt dö för att jag har min familj men annars känns livet relativt hopplöst, skolan var ingen höjdare, har inget körkort, har inga framtidsdrömmar eller planer förutom att resa och bli självförsörjande.

Suck.
Någon mer som är nere?
Onödiga och elaka kommentarer undanbedes, snälla.

140 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 140 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..