Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudfantaster, se hit! (Högtalarköp)

Postat av N0RISKN0FUN den 18 Juni 2012, 21:08
10 kommentarer · 245 träffar
Tjenare Fragbite!

Säsongen på partyorterna i diverse orter som Magaluf, Rhodos, Aiya, Alanya osv har precis börjat och närsomhelst rör man sig neråt för en sommar fylld av arbete där, men en sak saknas, nämligen ett par trådlösa högtalare.

Vänder mig nu mot ljudexperterna här på Fragbite eller andra som vill komma med tips till vad för trådlösa högtalare med iPhone-docka man kan ha med sig till balkongen / beachen nere i våra underbara festorter.

Prisklass; 1000-2000kr.

Har kollat en del på Bose-högtalare ( http://www.elgiganten.se/produ ct/ljud-bild/dockning-mp3-hogt alare/BOSESOUNDDOCB/bose-sound dock-ii-digital-dockningsstati on-svart ) och de ser bra ut och jag vet även att Bose har väldigt bra ljud. Högtalarna jag söker ska alltså vara i denna "sort" av högtalare.

Vet dock inte om dessa är att föredra före andra märken eller i den prisklassen.

Så Fragbajters, langa bra högtalarförslag och länka gärna till sidor som säljer dessa!

Varför är just dina högtalare de jag bör välja för årets säsongande?

Evigt tacksam för svar & jag önskar er en fortsatt trevlig kväll!

EDIT; såg nu att de där Bosen kanske inte är trådlösa.. Trådlösa är ett måste som sagt!

Festa med svenskar på svenska festorter?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar