Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Resolution problem.

Postat av hcetigol den 18 Juni 2012, 18:19
1 kommentarer · 178 träffar
Hej!

Det är så att jag har ett rätt jobbigt problem med resolutionen på datorn och hoppas att någon här kan hjälpa mig. Det har under en lång tid varit problem med resolutionen, brukar få starta om datorn 5-10ggr innan det blir rätt reso vilket är 1680x1050. Men nu har det blivit ännu värre. Nu när jag startar datorn så ser man Windowsbilden och när den går vidare till skrivbordet så blir det bara svart skärm och så står det "Ej optimalt läge, rekommenderat läge 1680x1050 60Hz".

Vad fan ska jag göra? Jag har lyckats få rätt reso efter kanske en halvtimmes omstartande av datorn men det är ju inte OK att man ska starta om datorn varje gång man ska starta den(efter att ha stängt den). Jag har senaste drivrutinerna på mitt grafikkort och kortet är ett radeon hd5850. Skärmen är en Samsung SyncMaster 225MW.

Någon som har samma problem? Någon som kan hjälpa mig? Kommer att vara evigt tacksam.

Mvh hcetigol.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..