Tjena! Som rubriken säger söker jag efter ett spel som innehåller gudar! Helst ur den grekiska mytologin. Såg nämligen Wrath of the Titans igår och har fått lite gud feber.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
har hoppat av skolan så sitter cirka 16 timmar om dagen, ser inget problem i det. Palla träffa kompisar och sånt när man kan prata med dem på vent osv.
#28, gött, ska eventuellt byta skola nu efter sommaren ;D. Ska inrikta mig mer på webbdesign och grafisk formgivning, sedan plugga arkitektur utomlands, blir en fin blandning ;D.
#29 nice, ja jag failade i alla fall. Bytte från nv-i till TE för att jag ville jobba med grafisk design men sen så ångrade jag mig och vill bli kriminal tekniker. Men det ska nog gå bra haha.
#30, haha ;D, är missnöjd med både linjen och skolan, det ska ju vara en teknisk inriktning, men de enda tekniska ämnena vi har är faktiskt CAD och Konstruktion, sedan hade vi massa annat trams som företagsekonomi.
#34, riktigt korvparty då ju haha ;D, vi har upp till Ma D som obligatoriskt, fast min klass skulle jag inte byta mot något i världen, synd att skolan suger bara. 5st brudar i min klass, 5st TE-klasser, arkitekturklassen har runt 10 brudar tror jag ;D.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sitter runt 15h/dag.
Dag 12 timmar
Natt 12 timmar
Dygn 24 timmar
Frågan handlar ju om dagen, då man jobbar eller har skola eller what so ever.
Du säger ju inte en dag och menar hela dygnet efter som ett dygn heter dygn.
Dag och natt är ju uppdelat till 12 timmar each.
Tror inte att det är något som är helt korrekt men man fattar vad man menar om man skriver sådär.
Därför att det är FAKTA.
Vanligtvis runt 3-4
Dagen är iaf längre än natten.
Vi läser upp till matte c den d och e valfritt. Samt fysik b valfritt.
Den är ganska chill ändå.
Synd bara att det är så lite brudar, går i en klass med bara killar ( 30st)
Det är totalt 3 teknik klasser, varav 10-15 tjejer.
Men hitta tillbaks? hahah.