Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli kvitt stalker

Postat av auratyp den 15 Juni 2012, 12:42
8 kommentarer · 251 träffar
Hej.

Det hela började med att jag och några polare spelade lol, det var en tjej med som hette "Lena" säger vi. (Vill ej säga det riktiga namnet)

Ja, vi spelade några matcher och lite senare efter det så fick jag en kontaktförfråga både på Skype och Facebook. Jag accepterade och kollade på henne, hon var riktigt sketful. Ryss var hon förövrigt, hon var tjock och såg allmänt vidrig ut.

Själva stalkningen började ganska snabbt, hon gillade verkligen allting jag la ut, både status, foton, logginlägg.. ALLT gillade hon. Kommenterade även hur snygg jag var på bilderna. I början tyckte jag att det var lite smågulligt men efter ett tag blev det för mycket. Den sista droppen var en kväll när hon skrev till mig hur sinnesjukt snygg jag var och att hon ville träffa mig osv, hon sa blandannat att hon skulle komma hit jag bor under sommaren, och att hon gärna ville träffa mig, att hon skulle bo hos sin kusin i deras sommarstuga. (Hon berättade dock inte vem hennes kusin var, så jag tvivlar på att denne ens existerar.)

Detta gjorde mig skraj som fan så det ledde såklart till att jag skrev att hon skulle lämna mig ifred, att jag inte ville ha något med henne att göra och att jag blockerade henne.

MEN, hon hänger fortfarande på Instragram, där hon fortfarande gillar ALLA foton jag lägger ut. Jag vill inte att hon ska hålla på som hon gör, jag vill ha bort henne från Instragram. Men det går inte?! Det enda jag kan göra är att sluta followa mig, men hon followar fortfarande mig då? Någon som vet hur man blockar henne från Instagram?

TLDR; Vill blocka någon från Instagram, hur gör man?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..