Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärmen blinkar svart under spel

Postat av saarmi2 den 14 Juni 2012, 11:44
3 kommentarer · 3 657 träffar
Jo det är såhär att jag har nyligen formaterat om min dator och jag har nyss installerat om alla drivrutiner och alla windows updates. Men problemet är att när jag drar igång cs 1.6 elller source så börjar min skärm ta och blinka svart. Den blir svart ett litet tag för att sedan komma tillbaka till sitt "normala" läge sen blinkar den lite sedan händer det inget mer sen blinkar den lite då och då.

Den blinkar inte jätte mycket utan att den mera blir svart sen kommer det tillbaka någon sek senare svart tillbaka.

Detta händer då när jag sitter i 120HZ men när jag drar ner till 60HZ så fungerar det normalt. Det jag undrar är var problemet kan vara någonstans? För innan jag installerade om datorn så fungerade allt perfekt men nu verkar ingenting fungera med den.

Kan tillägga att det blinkar till ibland som i att det blir ett sträck på skärmen men det försvinner direkt lite grann då och då.
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..