Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tagit studenten, uttråkad som fan...

Postat av safeuse den 12 Juni 2012, 22:04
35 kommentarer · 435 träffar
Hej. Nu är det 3 veckor sen jag tog studenten.
Första veckan var hur chill som helst, mycket festande och annat kul. Nu på senaste har vädret varit rätt dåligt och jag har haft grymt tråkigt.
Saknar vardagen att ha något att gå till, vet vad man ska göra varje dag!
Brukar träffa polarna några timmar varje dag, annars är jag bara hemma. Tanken på att skaffa mig ett jobb är inte speciellt lockande. Visst om jag skulle ha ett jobb säkert, men latmasken inom mig drar mig från att springa runt och söka.

Hur som helst, blev ganska mycket pengar över från studenten så som första steg i livet har jag nu införskaffat mig ett gymkort, tänkte satsa stenhårt på beachen 2014, jävlar vilken form jag kommer att ha! Utöver att träningen går bra och polarna är festsugna så är det något som fattas...

* Hur gjorde ni för att rycka upp er och få tag på jobb?
* Det som oroar mig mest vid jobbsökande är att komma in i nya rutiner, har sjukt svårt för det! Gått i skolan 12 år nu, känner mig väldigt obekväm i en jobbmiljö... Hur får man sånt att släppa?
* Värsta som skulle hända, helt arbetslös och uttråkad, någon som råkat ut för det? Måste vara förjävligt!

Har gått samhällsprogrammet så har inte speciellt bra meriter för jobb. =)
Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..