1
Problem med Tele2 bredband...
Postat av ryssen! den 10 Juni 2012, 16:58
9 kommentarer · 467 träffar
Tjena, fick mitt nya Tele2 bredband (15mbit) igår och när jag kopplade upp mig idag så vart jag riktigt förvånad och besviken.. När jag tankade så kunde jag göra det i MAX 350kb/s.. Det ska väl ändå gå mycket fortare än så? Hade Telia 8mbit innan jag böt till Tele2 och då tankade jag i 870kb/s (hade tv genom nätverket också)
Nån som vet varför det tankas så segt? Det står på förpackningen att det är nya 3/4G mobila bredbandet som är jätte populärt tydligen. Dock så har jag kollat upp att jag inte kan ansluta med 4G för det inte finns i mitt område men däremot 3G Turbo ska jag ha som är upp till 16mbit/s.
Nån som vet hur jag fixar detta? eller vad som är problemet? JA jag kör trådlöst.
Tack på förhand.
Nån som vet varför det tankas så segt? Det står på förpackningen att det är nya 3/4G mobila bredbandet som är jätte populärt tydligen. Dock så har jag kollat upp att jag inte kan ansluta med 4G för det inte finns i mitt område men däremot 3G Turbo ska jag ha som är upp till 16mbit/s.
Nån som vet hur jag fixar detta? eller vad som är problemet? JA jag kör trådlöst.
Tack på förhand.