Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EldeN (N!ghetF!re) fuskare på games.nu

Postat av Martin76025 den 1 April 2005, 08:45
17 kommentarer · 235 träffar
Under dagens lopp har en händelse skakat Gamers.nu gällande en fuskanklagad medlem, där en annan mycket vaken guldmedlem spelade in det som ansågs vara bruk av fusk.

Efter att ha granskat en film som jag har tagit del av kan jag säkerställa följande:

1.Användare n använde med stor sannolikhet wallhack

2.Bevismater ial var otillräckligt

3. Plötsligt namnbyte misstänksamt

I och med detta har jag valt att stänga av fuskanklagade EldeN (N!ghtF!re) på livstid. Vi lägger inte ut någon fuskanklagelse officiellt. Användaren kommer i och med detta mottaga pengar för de resterande dagar som han går miste om i detta fall.

Detta är en mycket ovanlig situation där vi har tvingats stänga av medlemmen med anledning av att våra tusentals andra guldmedlemmar ej kommer få den frid vi eftersträvar så länge som EldeN (N!ghtF!re) är aktiv hos oss.

Vi hoppas att våra kära guldmedlemmar förstår att bevismaterial var mycket övertygande, dock bristfälligt och att vi av denna anledning avslutar medlemskap. Användaren får - som vi redan skrivit - pengarna tillbaka för resterande period av medlemskapet.

Utaland et taget från www.gamers.nu

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..