1
Åka till...?
Postat av B40spackel den 8 Juni 2012, 12:36
30 kommentarer · 145 träffar
Tjo Grabbar!
Nu är det på sådant vis att jag och två polare (åtminstone) har tänkt att åka utomlands i vinter då vi är sjukt taggade på detta! Men grejen är att vi inte vet vart vi kan/ska/bör åka, så därför vänder jag mig till er fragbitare!
Vi hade tänkt oss att åka bort i 1-2 veckor
Stället skall vara varmt :D
Helst kunna supa med vår ålder (17)
Har ni något ställe som ni rekommenderar att åka till?
Mycket/lite svennar där?
Priser? Höga eller låga i landet?
Bra uteliv?
Övrigt?
Borde vi hålla oss borta från något ställe?
Varför?
Vi har funderat på Turkiet, Thailand och Grekland – Klassiska mainstream ställen, men jag vill gärna höra vad Fragbites åsikter är om dessa och även andra ställen, så berätta nu hur ni upplevt era semstrar eller om ni hört att något ska vara najs osv.
hare gött och hjälp mig och mina polare nu att hitta något gött ställe att åka till! :D
Nu är det på sådant vis att jag och två polare (åtminstone) har tänkt att åka utomlands i vinter då vi är sjukt taggade på detta! Men grejen är att vi inte vet vart vi kan/ska/bör åka, så därför vänder jag mig till er fragbitare!
Vi hade tänkt oss att åka bort i 1-2 veckor
Stället skall vara varmt :D
Helst kunna supa med vår ålder (17)
Har ni något ställe som ni rekommenderar att åka till?
Mycket/lite svennar där?
Priser? Höga eller låga i landet?
Bra uteliv?
Övrigt?
Borde vi hålla oss borta från något ställe?
Varför?
Vi har funderat på Turkiet, Thailand och Grekland – Klassiska mainstream ställen, men jag vill gärna höra vad Fragbites åsikter är om dessa och även andra ställen, så berätta nu hur ni upplevt era semstrar eller om ni hört att något ska vara najs osv.
hare gött och hjälp mig och mina polare nu att hitta något gött ställe att åka till! :D
Vart åker man?!
27 personer har röstat