Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utsattes för hatbrott §

Postat av Herr Blåfågel den 3 Juni 2012, 18:23
26 kommentarer · 186 träffar
Igår var det en stor ungdomsfest här i staden och det slutade med polis och total kaoz.

När alla skulle lämna lokalen bildades en lång kö och självklart ville alla ut så fort som möjligt, och i Sverige och många andra länder så finns det ett system som kallas kösystem som man får acceptera. Mitt i kön så kom det två ickesvenskar och trängdes före men ingen sade någonting, men jag blev förbannad och sa att de skulle ställa sig i kön på ett bestämt men ändå trevligt sätt.

De två semiterna började genast käfta emot "jävla svennejävel" "vi tar det utanför" blabla osv. Jag som vanligtvis har ett hett temperament höll mig lugn. Jag är ingen sån som slåss eller bråkar.

När vi kom ut från lokalen ville de "snacka bakom hörnet", och jag sa visst och vi rörde oss en bit därifrån. Från ingenstans får jag en knytnäve på kinden när jag hade båda händerna i fickorna, och när jag reste mig upp så såg jag hur tre pers slog på polaren, och när han låg ned så fick han en spark i huvudet. Efter det så löpe dem iväg som ett gäng fega råttor.

Vi gick sedan till polisen och berätta om incidenten. Polaren fick en grov hjärnskakning så det hela räknades som grov misshandel. Eftersom att jag bara sade åt dem att det är kösystem i Sverige så antar jag att dem var svenskfientliga så jag anmälde det som ett hatbrott och misshandel.

http://sv.wikipedia.org/wiki/H atbrott

Hur tror ni polisen kommer göra? Hatbrott mot svenskar, går det? Har någon varit i en ungefärlig situation? Vi har namn på gärningsmännen så jag hoppas polisen kommer göra något vettigt.

bjuder på stavfel.

/

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..