1
Ska bli spöad :/
Postat av fr0zt21106 den 2 Juni 2012, 13:02
37 kommentarer · 212 träffar
EDIT# Tja, sorry att jag inte uppdaterat tråden! Men det är över nu. Det som hände var att jag och min polare stod och snackade strunt som vanligt. Sen så kom den större killen och skulle bara gå förbi (tror jag i alla fall) och vi kollade på när han kom. Sen så stannade han upp och frågade vad fan jag glodde på. Först sa jag inenting, men sen när han typ rörde sig emot mig så sa jag att jag inte glodde på nått. Så blev han typ arg och knuffade mig ett antal gånger innan jag knuffade tillbaka. När jag knuffade tillbaka blev han typ galen och slog mig i magen, men sen var det över för han eftersom att min polare hoppade på han. Han typ slet ned han på golvet och försökte hålla fast honom. Men han typ började sparkas och tillslut fick min polare nog och drämde till han ganska hårt i ansiktet ett par gånger. Sen skrek han åt han att om han gjorde nå mer så skulle han sparka in knäskålarna på han. Han gick då därifrån utan att säga något sen. Jag vet inte, men jag tror då inte att jag får stryk efter det iallafall, inte då så länge jag är med min kamrat.
Tjena fragbite. Har tråkiga nyheter. 2 killar har tänkt att spöa mig till veckan. Den ena vet jag att jag kan spöa skiten ur, men den andra killen är mer storvuxen och jag tror jag får stryk av han :S. Vad ska jag ta mig till? Just jag har inte gjort dem något särskilt annat än att varit med mina polare som småtjafsat med dem. Tydligen så ska jag ha sagt att den mindre killen stinker ( vilket jag tycker konstigt att man ska få spö för) . Men nu är det fullt allvar och jag ska få stryk :S. Vad ska jag göra FB? Jag hänger ju inte alltid med mina polare som troligtvis skulle hjälpa mig.
Tjena fragbite. Har tråkiga nyheter. 2 killar har tänkt att spöa mig till veckan. Den ena vet jag att jag kan spöa skiten ur, men den andra killen är mer storvuxen och jag tror jag får stryk av han :S. Vad ska jag ta mig till? Just jag har inte gjort dem något särskilt annat än att varit med mina polare som småtjafsat med dem. Tydligen så ska jag ha sagt att den mindre killen stinker ( vilket jag tycker konstigt att man ska få spö för) . Men nu är det fullt allvar och jag ska få stryk :S. Vad ska jag göra FB? Jag hänger ju inte alltid med mina polare som troligtvis skulle hjälpa mig.