Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rolig italenare

Postat av brendkorv den 1 Juni 2012, 23:08
2 kommentarer · 288 träffar
tjena grabbar, tänkte dela med mig om en liten historia som hände i stan idag. Jag och mina prolare skulle in till grönan då plötsligt en italenare kommer upp bakom bussen på sin cykel:P

Då vi tittar bak och skrattar lite så ser han ut att bli lite arg:S:S... Då vi märker att han börjar cykla efter bussen så skrattade vi ännu mer och han såg bara argare ut. Det hela sluta me att på nästa hålplatts som han cyklat till som en jävla galning hoppar av sin cykel och springer in i bussen på en av sidodörarna (stavning) och springer fram till oss och skriker "passa er jävligt noga".. då skrattade vi helt husteriskt och busschaffisen skrek i högtalarna att den arga italenaren skulle gå av, då gör han som han blir tillsagd men preis innan han går ut skriker han jävla fittor till oss och ger oss fingret...
Det jag undrar gjorde vi något fel som skrattade eller så... vi pekade inte eller någonting och vad hade du gjort i samma läge:D

Om nu italenaren läser detta så tycker jag att du ska lugna ner dig. puzz
Ingen jävla trolling, 100% true story

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..