Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny stationär 8-10k

Postat av Ray LaMontagne den 29 Maj 2012, 21:46
26 kommentarer · 151 träffar
Hej!

Har tänkt att bygga ihop en egen dator för första gången och försöker därför hitta det ultimata paketet för den budget jag har.

Jag har varken skärm, chassi eller tangentbord sen innan, så där kan jag inte spara några pengar.

Har kollat lite på Sweclockers.se fick syn på denna dator -> http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1848318/ivy-bridge-570

Är detta något att ha?

Kom gärna med tips och jag vore jätte tacksam om ni kom med egna länkar på burkar som passar mina krav!

*Kunna kolla på full 1080p HD film utan att lagga
*Kunna lira åtminstone dagens spel på ultra-settings (gärna några år framöver om möjligt)
*Datorn ska inte föra massor av oväsen

Skärmen ingår inte i budgeten, den köper jag separat. Jag vill gärna dock ha tips på skärmar med, så totalt sett får det kosta 11 500:- (skärm inkluderat alltså).

Annars får jag tacka för mig tills vidare och jag bjuder såklart på grammatiska fel, samt felstavningar.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..