1
9/11 Söker video/hemsida
Postat av Buttraper den 28 Maj 2012, 10:02
6 kommentarer · 163 träffar
Tjabba! Såg en hemsida som någon länkade i kommentarerna på 9gag där det fanns en video som handlade om att 9/11 är en bluff. Sidan var ganska odetaljerad i sig och jag tror videon som var uppdelad i Part a, b , c, och d (kan ha varit bara A och b).
I Videon tar han upp många olika vinklar och han pausar mycket och "målar" på streck där man ser hur flygplanen åker bl.a; han tar även upp och analyserar alla TVsändningar som gjordes och varför dem olika TVbolagen har olika "bakgundsnyanser" i sina sändningar och andra konstigheter. Det kommer även en del där han snackar om hur dem har "Fake:at" alla amatörvideos.
Jag minns även en scen där han visar hur hus i bakgrunden liksom "vandrar" i bakgrunden och påstår att allt är datoranimerat osv.
Om det är någon som vet vilken video/hemsida jag menar så skriv gärna! Tack!
Diskussion: Var, när, och varför lär nästa "terrordåd" inträffa?
I Videon tar han upp många olika vinklar och han pausar mycket och "målar" på streck där man ser hur flygplanen åker bl.a; han tar även upp och analyserar alla TVsändningar som gjordes och varför dem olika TVbolagen har olika "bakgundsnyanser" i sina sändningar och andra konstigheter. Det kommer även en del där han snackar om hur dem har "Fake:at" alla amatörvideos.
Jag minns även en scen där han visar hur hus i bakgrunden liksom "vandrar" i bakgrunden och påstår att allt är datoranimerat osv.
Om det är någon som vet vilken video/hemsida jag menar så skriv gärna! Tack!
Diskussion: Var, när, och varför lär nästa "terrordåd" inträffa?