1
Jag och b-ruden orgasma samtidigt
Postat av FogelTurken den 28 Maj 2012, 01:18
21 kommentarer · 303 träffar
Tjena funderade på en grej häromdan. Kom ihåg att när ja låg me min förra brud att hon sa så när hon orgasma
"åhh de här har ja aldri vart me om"
Medan ja inte fatta va hon menar frågade jag och hon sa
"ja att vi båda kom samtidigt"
Fast jag kom aldrig vilket hon trodde. nån minut senare så körde vi igen denna gång försökte jag tajma så båda kom samtidigt och de gjorde vi precis.
Så min fråga är, är det någorlunda svårt/skillat att taima när man vill. Vilket ja tydligen gjorde:S Eller är det fullt normalt och de flesta kan?
INB4, troll , bruden fejka orgasmen bla bla. Ingen behöver leka sherlock nu. Om ni inte tror så låtsas bara att det stämmer och svara på frågan bara :)
Pöz
"åhh de här har ja aldri vart me om"
Medan ja inte fatta va hon menar frågade jag och hon sa
"ja att vi båda kom samtidigt"
Fast jag kom aldrig vilket hon trodde. nån minut senare så körde vi igen denna gång försökte jag tajma så båda kom samtidigt och de gjorde vi precis.
Så min fråga är, är det någorlunda svårt/skillat att taima när man vill. Vilket ja tydligen gjorde:S Eller är det fullt normalt och de flesta kan?
INB4, troll , bruden fejka orgasmen bla bla. Ingen behöver leka sherlock nu. Om ni inte tror så låtsas bara att det stämmer och svara på frågan bara :)
Pöz