1
Spelförening
Postat av Mrlolguy123 den 27 Maj 2012, 20:36
10 kommentarer · 126 träffar
Tjeenare!
Jag har börjat bli sugen på att starta en spelförening som satsar på datorspel.
Men nu är det såhär att jag behöver motivation till vad "vi" ska göra.
Jag skulle helst vilja ha en förening som består av olika slags spel t.e.x, CS 1.6, Dota 2, Starcraft. Även små spel.
Jag har bara fått funderingen och inget är säkert än. Men jag skulle tycka det skulle var bra med en ny spelförening (även fast det finns många), så vill jag starta nytt!
Jag har inga kunskaper inom php/html osv. Men jag är ganska bra på design.
Skriv helst ingen kommentar utan skicka ett PM så tar vi detta privat, för jag är seriös med detta.
Och somsagt så skulle det vara bra med en styrelse så om ni har funderingar på att vara med så bara släng ett PM till mig!
Mvh/ ayx
Jag har börjat bli sugen på att starta en spelförening som satsar på datorspel.
Men nu är det såhär att jag behöver motivation till vad "vi" ska göra.
Jag skulle helst vilja ha en förening som består av olika slags spel t.e.x, CS 1.6, Dota 2, Starcraft. Även små spel.
Jag har bara fått funderingen och inget är säkert än. Men jag skulle tycka det skulle var bra med en ny spelförening (även fast det finns många), så vill jag starta nytt!
Jag har inga kunskaper inom php/html osv. Men jag är ganska bra på design.
Skriv helst ingen kommentar utan skicka ett PM så tar vi detta privat, för jag är seriös med detta.
Och somsagt så skulle det vara bra med en styrelse så om ni har funderingar på att vara med så bara släng ett PM till mig!
Mvh/ ayx