Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare misshandlad..

Postat av Duke Nukem den 26 Maj 2012, 20:31
31 kommentarer · 367 träffar
Tjenare fb,

igårkväll blev en polare till mig misshandlad av blattar på stan.

De skulle dra på en sak som bara 7-9or går kan gå på, nån chill skit blabla.

Så satt de utanför och så kom en blatte, som ställde sig och kollade på dem och tog sig på kuken. Då började dem skratta lite, inget rasistiskt liksom.

Han hade då gått fram till polarn och slängt av han kepsen och frågade vad han skrattade åt.

Och polaren är jävligt aggresiv när nån rör han. Så han ställde sig upp och sa "Rör inte min keps fattar du?

Då stod ett par blattar i bakgrunden en bit ifrån och så kom vet inte riktigt hur många, men ett par och hoppade på han som hade sagt emot blatten att ge fan att röra han. De hade gjort så att han började blöda i munnen, sen slått massor av slag i magen så att han inte kunde andas. En av blattarna går på MMA, vi vet vilka det var.

Jag skulle vara där, men jag orkade inte för att jag inte fattar vitsen med att ragga på tjejer i 7an på nån jävla skit i stan, bara patetiskt så jag tackade nej.

Kommer blatten som går på MMA att få säga ajö till sin karriär?

Han skulle tydligen bli anklagad för misshandel och olagliga hot.

Vad tycker ni om blattar som håller på såhär?

Jag menar, han bara skrattade ju för att han ställde sig och stirrade på dem sedan tog sig själv på bollarna.

Andra polaren kunde inte backupa han eftersom att de var 6-8 pers.

Hade han hoppat in så hade han ju också åkt på däng.

Polaren som blev misshandlad hade började blöda i munnen, slag i magen så att han inte kunde andas, blåmärken i ansiktet och lite överallt på kroppen..

TÄNK PÅ ATT VI ÄR 7OR, SNART 8OR. Och dessa gick i 1-2an på gymnasium.
Nej, jag är inte rasist. Så ursäktar att jag kallar er för "blattar".

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..