Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Galagowear

Postat av Stocktown den 24 Maj 2012, 23:50
2 kommentarer · 376 träffar
Tjena! Börjar med att säga att jag googlat, dock inte hittat det jag söker, inte ens på deras egna webbshop.
Letar alltså efter en keps med deras loga, alltså inte fågeln utan som på denna t-shirt http://www.junkyard.se/Product .aspx?ProductId=28962&ProductD etailId=193457

Såg nämligen en kis ha en sån keps som var grå, med svart loga och svart kepsskärm(baseballvariant på keps)

Hoppas någon besitter info om var jag kan köpa denna keps, förutsatt att jag inte hullade av önsketänkande när jag tyckte mig se kepsen då den såg riktigt smutt ut.

OBS; Ber er som kommer hit för att hata på keps avlägna i förebyggande syfte, skiter nämligen fullständigt i vad ni tycker då jag har mer stil än vad ni någonsin kommer uppnå, även om ni har hela garderoben från adrian hammond och springer runt med mobilficka runt halsen.

TACK PÅ FÖRHAND!!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar