Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gå ner i vikt!

Postat av Lavelnudd den 23 Maj 2012, 18:17
25 kommentarer · 353 träffar
Tjena fragbite!

Ska gå direkt till saken:

Nu är det så att jag är ungefär 179 cm lång, och väger runt 86 kg. Jag bestämde mig för en vecka sedan att jag ska gå ner i vikt, iaf tills jag väger ungefär 78 kilo. Hittills har jag gått ner 0.8 kg (86.5 - 85.7) på 9 dagar.

I alla fall, så jag tänkte börja på gymmet här i stan (Actic), och tänkte köra ungefär två olika pass. Passen består av:

Pass 1: Mage/biceps/ben

Pass 2: Blir troligtvis Rygg/axlar/något annat, har inte bestämt detta ännu utan ska prata med en instruktör på gymmet på måndag, så kan uppdatera då om någon bryr sig om det :D

Tänkte även cykla/köra crossfit maskinen en eller två separata gånger i veckan.

Nu till min fråga:

Kommer jag gå ner i vikt av detta? Käkar någorlunda nyttigt, broccoli varje dag till middagen iprincip, dricker nästan alltid bara vatten till måltider och andra småsaker.

Jag blir dock oroad över att jag kommer bilda muskler som gör att jag kommer att väga mer, och då når jag inte mitt personliga mål :(

Vad tycker ni, ska jag köra mer cardio eller hur ska jag lägga upp det?

Diskutera fritt om ovanstående!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..