1
Infektion bröstmuskel?
Postat av inzen den 22 Maj 2012, 11:35
25 kommentarer · 2 269 träffar
Tja, vaknade upp igår morse 07:00 med ganska grova smärtor i vänster bröstet, o hade ganska svårt o andas..På morgonen så kan jag inte andas fullt, blir att jag stönar till för att de gör ont. Ni vet när de känns som att "lungan har fastnat" i revbenen.
De blir lindrigare ju längre in på dagen de är.
Pallar inte pröjsa vårdcentral o shit. Gymmar ganska flitigt, minst 4 dagar i veckan, normalt 6 gånger. Började med nytt schema för 2 veckor sen där jag kör bröst 3 ggr i veckan (varannan dag) Mån/Ons/Fre. Innan körde jag bröst 2 ggr veckan, så de är ju inte så stor skillnad direkt, (Mån/Tors)
Vad tror ni fragbite äre fucking infektion eller håller jag på o få en stroke eller nåt?!
De blir lindrigare ju längre in på dagen de är.
Pallar inte pröjsa vårdcentral o shit. Gymmar ganska flitigt, minst 4 dagar i veckan, normalt 6 gånger. Började med nytt schema för 2 veckor sen där jag kör bröst 3 ggr i veckan (varannan dag) Mån/Ons/Fre. Innan körde jag bröst 2 ggr veckan, så de är ju inte så stor skillnad direkt, (Mån/Tors)
Vad tror ni fragbite äre fucking infektion eller håller jag på o få en stroke eller nåt?!