Skulle ni kunna klara er på 30 tusen under en hel sommar om ni inte fått sommarjobb? Skriv lite vad ni skulle prioritera bort osv. Har många fått sommarjobb btw?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skulle prioritera cigg och kläder för det mesta.
Om du har räknat in hyra/mat och sådant som är "standard" och du har 30k att göra vad du vill med, gg.
Beror helt på vad man har för hyra etc. Själv lever jag på under 3000kr i månaden efter hyran är betald. Det går det också http://www.sexdejt.nu . Cyckel, billig mat och billiga nöjen.
Inte fan kan man göra något kul, för antar killen är 16år eftersom och utomlands kan han glömma med polarna, och nattklubbar osv är han även för liten för..
Spela fotboll,golf och andra aktiviteter kostar ju för fan 10-40kr eller ngt lol
Har du 30k att göra vad du vill med? Alltså inte någon hyra lr något sånt? Du kommer klara dig hur enkelt som helst..
Jag fick 10k för försäkring, det tog slut på ca två månader och då slösade jag verkligen... Köpte kläder, köpte tre limpor cigg, köpte alkohol och annat som fan, bjöd kompisar typ hela tiden och jag käkade ute 1-2 gånger per dag typ..
Surt, själv kanske man drar in en 45k xP, inte mycket ledigt dock men...gött. Om du inte betalar hyra eller typ bensin eller annat dyrt skit så borde du väl klara dig på minst 10k iaf. Det är ju bara 2 månader?
Vad är det för korkad fråga? Det beror ju helt på vilka utgifter du har eller planerar att ha under tiden. Så länge du anpassar dina utgifter efter din inkomst så kommer du helt enkelt ha råd. Trams.
10 lax per månad klarar du dig gott på...
Antar att du fortfarande bor hemma hos mamma och pappa och betalar således MAX 3k per månad och då har du 7k över.
Dagens ungdom...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Under sommarlovet kan man lägga ut 400kr eller mer varje dag
Om du har räknat in hyra/mat och sådant som är "standard" och du har 30k att göra vad du vill med, gg.
Det hade jag klarat mig på ja, men jag hade inte accepterat det som lön om jag jobbade 3 månader för det.
Skrivet med min Android-mobil
Slösar typ 1k under hela sommarlovet..
Varför skulle det bli extra dyrt bara för det är sommarlov?
10 000kr i månaden är för mig lyxliv!
Har fixat mitt sommarjobb redan, 4veckor fick 22k sist.
El distrubition.
Inte fan kan man göra något kul, för antar killen är 16år eftersom och utomlands kan han glömma med polarna, och nattklubbar osv är han även för liten för..
Spela fotboll,golf och andra aktiviteter kostar ju för fan 10-40kr eller ngt lol
Det är ett skämt, eller hur?
Sist jag inte hade sommarjobb så hade jag typ 5000kr utöver pengar för hyra under hela sommaren, och klarade mig galant.
Jag fick 10k för försäkring, det tog slut på ca två månader och då slösade jag verkligen... Köpte kläder, köpte tre limpor cigg, köpte alkohol och annat som fan, bjöd kompisar typ hela tiden och jag käkade ute 1-2 gånger per dag typ..
Antar att du fortfarande bor hemma hos mamma och pappa och betalar således MAX 3k per månad och då har du 7k över.
Dagens ungdom...