Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skuld till polares farsa

Postat av yoloswag den 21 Maj 2012, 01:32
48 kommentarer · 328 träffar
Har en skuld till en polares farsa från en skjtus för 6 månader sen det kostade 200 kr.

Grejen var att min polare inte visste att om hans farsa ville ha pengar först. Jag tjatade på honom i ca 1 månad varannan dag och frågade om han ville ha pengar och i så fall hur mycket.

Han sa varje gång att han inte visste så tillslut söp jag upp de pengarna jag hade.

Jag blev av med studiebidraget för resten av 3an för csn är dumma i huvudet. Men iaf 3 månader efter skjusen säger han att han vill ha pengarna eller att hans farsa vill ha dem då. Jag säger att jag inte kan betala för att jag inte har någon inkomst och kan betala när jag får det. Sen dess har ha tjatat konstant 3 månader i sträck.

Vad tycker ni jag ska göra? Kan inte betala utan pengar?

Kan även tillägga att min polare som också åkte i bilen alltså min riktiga polare, fick det likadant som jag då att det kom tvärt. Han betalade då på direkten men han behöver bara betala 150 den andra polare som stod för skjutsen sa för en månad sen att hans pappa räknat ut att han ska ge 70 kronor mer vilket verkar väldigt skumt. Medan jag var tvungen att betala 200 kr på direkten.

Betala?

77 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..