Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med micken

Postat av chew1907 den 21 Maj 2012, 01:19
3 kommentarer · 404 träffar
Jag har då haft problem med min mick ungefär 6 timmar, innan dess så har den funkat utan några problem sedan December eller något.

I Skype så ger den antingen av ett jävla brus utan att man hör mig eller så är den relativt tyst men man hör bara ljud som går igenom mitt headset dvs. inte min röst.

Bild på skiten, http://i.imgur.com/93SSQ.png
Den ena säger att mikrofonen är inkopplad och den andra säger att den är ej inkopplad så jag vet inte riktigt i och med att jag får ut musik eller ljud från diverse klipp eller filmer genom headsetet.

Och jag är inte säker på om det är moderkortet(?) eller om det är headsetet det är fel på, är lagom taggad på att spendera runt tusenlappen imorgon för att det senare skulle visa sig att det inte var headsetet det är fel på. Desvärre har jag inget annat headset med en mikrofon hemma så kan inte testa det heller.

Vad tror ni? :)

Tack på förhand,

1312hotski
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..