1
Problem med SYSTEM32 (återställa datorn)
Postat av Martin. den 20 Maj 2012, 14:56
5 kommentarer · 386 träffar
Hej fragbite nu har jag ett problem..
Det är så att igår när jag kollade drivrutiner på min dator hände det något konstigt med ljudet och "styrplattan på min lapptopp"
Ljudet försvan och ändrades till något konstigt ljud program ..
Jag har försökt att ta bort och ändra drivrutinen men fungerar inte..
Jag har försökt att köra Systemåterställning men det går bara att återställa till en tidigare tid... och det hjälper inte..
Har på något vis fått tillbaka ljudet men nu står det att System32 bla bla bla inte fungerar och jag kan inte får bort rutan...
Jag har 3 stycken skivor till systemåterställning men dom ska man sätta i när man startat systemåterställningen som gör datorn till fabriksny...
Men finner ingen systemåterställning till fabriksinställningar..
utan bara till tidigare tid.
Har tryckt F9 och F10 och Esc när datorn statar (windows Vista Premium)
Får fram systemåterställningsrutan där står det att den återställer datorn till fabriksinställningar men det fungerar ändå inte.
Får bara fram återställ till senaste tid..
Jag vet att det ska gå att fabriksåterställa datorn och har även gjort det. Men har varit lika krångligt då.
Hjälp mig snälla!!
Fråga om något är oklart!!!
Bjuder på stavfel!!
Det är så att igår när jag kollade drivrutiner på min dator hände det något konstigt med ljudet och "styrplattan på min lapptopp"
Ljudet försvan och ändrades till något konstigt ljud program ..
Jag har försökt att ta bort och ändra drivrutinen men fungerar inte..
Jag har försökt att köra Systemåterställning men det går bara att återställa till en tidigare tid... och det hjälper inte..
Har på något vis fått tillbaka ljudet men nu står det att System32 bla bla bla inte fungerar och jag kan inte får bort rutan...
Jag har 3 stycken skivor till systemåterställning men dom ska man sätta i när man startat systemåterställningen som gör datorn till fabriksny...
Men finner ingen systemåterställning till fabriksinställningar..
utan bara till tidigare tid.
Har tryckt F9 och F10 och Esc när datorn statar (windows Vista Premium)
Får fram systemåterställningsrutan där står det att den återställer datorn till fabriksinställningar men det fungerar ändå inte.
Får bara fram återställ till senaste tid..
Jag vet att det ska gå att fabriksåterställa datorn och har även gjort det. Men har varit lika krångligt då.
Hjälp mig snälla!!
Fråga om något är oklart!!!
Bjuder på stavfel!!