Kom å tänka på detta när min kusin fick sin 5te dotter för någon dag sedan... FAN VAD SEGT!
Som kille klart man vill ha en liten grabb att lira boll med, som man kan se sig själv i liksom. Eller?
Frågan är, om du fick ETT barn och var TVUNGEN att välja kön, vad skulle du VÄLJA en son eller dotter?
varför?
Vet inte hur jag tänker "några" år framåt!
OT: Skulle valt en grabb. Tror jag kommer döpa honom till Fredrik, Charles, James eller Erik. Beroende på vilket samhälle han kommer växa upp i.
Kan exempelvis vara så att jag gifter mig med en amerikansk eller kanadensisk tjej och flyttar dit, då döper vi honom förmodligen inte till Fredrik.
HHHHHHHHHEEEHEHE
Nej men seriöst, jag vill ha en son. Vincent, jag vill ha en dotter. Vanessa, sen räcker det för mig :D
En fin liten tjej så man kan vara överbeskyddande, och misshandla alla pojkar som ens kollar på henne elr en grabb som man ska uppfostra till en kvinnokarl samt lira lite boll med etc. Blir trevligt det här
Får jag en dotter ska hon heta Corona, nuff said.
Fatta vad det svider i plånboken om en tjej vill ha masa skit, fyfän.
Hellre en kladdande kille än en tjej som blir kladdad på. Självklart skulle man älska barnet vad det än blev, skulle bara hoppas på att det blir friskt, blir lycklig och ser bra ut, alltså så den inte blir mobbad eller dylikt :-D
Fast får jag en son så kommer jag få köpa hockeyutrustning och sånt, men det är ju en helt annan sak!
Skrivet med min Android-mobil