1
Fråga angående XL2420T
Postat av syltpasta den 18 Maj 2012, 13:26
2 kommentarer · 190 träffar
Hejsan, så man har införskaffat sig benq skärmen XL2420T.
Mest för att jag är en galen spelnörd och älskar och spela datorspel.
Eftersom jag som liten satt jag länge på en 17" CRT skärm och rent naturligt satte jag "17 på denna nya skärm.
Det är då jag känner mig.. lurad.
Är det verkligen "17 skärmen visar?
De känns som den visar "13
eller något äckligt, och jag har justerat in den och hållit på men får aldrig till rätt upplösning för att de ska kännas som förr, och detta är en av anledningarna varför jag köpte skärmen.
Känner mig nästan lite lurad på pengar.. Skulle nog köpt/hittat en CRT istället?
Är de någon här inne som pillat lite extra i panelen och kan säga vilken konfigueration som är den skönaste för denna skärm! :)
Mvh syltpasta
Mest för att jag är en galen spelnörd och älskar och spela datorspel.
Eftersom jag som liten satt jag länge på en 17" CRT skärm och rent naturligt satte jag "17 på denna nya skärm.
Det är då jag känner mig.. lurad.
Är det verkligen "17 skärmen visar?
De känns som den visar "13
eller något äckligt, och jag har justerat in den och hållit på men får aldrig till rätt upplösning för att de ska kännas som förr, och detta är en av anledningarna varför jag köpte skärmen.
Känner mig nästan lite lurad på pengar.. Skulle nog köpt/hittat en CRT istället?
Är de någon här inne som pillat lite extra i panelen och kan säga vilken konfigueration som är den skönaste för denna skärm! :)
Mvh syltpasta