1
Max Payne 3
Postat av crucafixion21 den 17 Maj 2012, 00:23
9 kommentarer · 173 träffar
Tjenare, såg precis en hel walkthrough av spelet och det var verkligen besvikande, är ett enormt fan av spelen och det såg verkligen inte bra ut. Inte nog med hur det fungerade snubben som körde det hittade buggar av misstag när han försökte döda fiender som att hamna under banorna,han hade precis slängt sig bakåt och när han reser sig upp försvinner hela banan och allt han ser omkring sig är bli himmel. Nej och fyfan för dom att dom tog bort dom där novell scenerna helt och hållet och gjorde jävla GTA cut scnees. Nej fyfan, REMEDY skulle gjort de här spelet istället! Rockstar borde hålla sig till sina jävla GTA spel, för hela jävla spelet såg fan ut som en jävla mod till GTA IV.
För er som undrar hur Max Payne 3 blev som det blev, så lirar jag Max Payne 2 nu, kör med den bästa mojliga kvalite jag kunde fixa. Ska köra så mycket jag orkar, för er som inte vill. Skriv gärna vad du själv tycker om Max Payne 3 och om du har kört HELA 2:an och 1:an!
Nej, ROCKSTAR ni borde hållit er till era områden!
Streamen e slut. Diskutera ämnet istället.
För er som undrar hur Max Payne 3 blev som det blev, så lirar jag Max Payne 2 nu, kör med den bästa mojliga kvalite jag kunde fixa. Ska köra så mycket jag orkar, för er som inte vill. Skriv gärna vad du själv tycker om Max Payne 3 och om du har kört HELA 2:an och 1:an!
Nej, ROCKSTAR ni borde hållit er till era områden!
Streamen e slut. Diskutera ämnet istället.