Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker Korpen lag i fotboll (Stockholm)

Postat av utedasset den 15 Maj 2012, 20:32
2 kommentarer · 130 träffar
Hej!
Jag är en kill född 1995 (alltså nu 16 snart 17 år). Jag har länge funderat på att börja spela fotboll eftersom mitt stora intresse vid att titta på, och diskutera sporten.

Anser mig själv vara helt okej på fotboll, för att aldrig spelat i ett lag inom sporten förut så anser jag mig ha hyffsad teknik och skott.
Det jag letar efter är antingen någon existerande ungdoms eller herr lag som letar efter en yttligare lojal spelare! (inga krav på lagets nivå). Bor söder om söder men kan lätt ta mig in till stan för träningar / matcher.
Jag kan även tänka mig starta ett lag om det är någon som är sugen på det. Har 2 stycken polare som skulle vara intresserade av det, så är ni ett par så skulle det kunna funka också.
Finns det något ''vanligt'' ; ungdoms lag, typ p16 lr liknande som är så pass dåligt att en nybörjare (med en dos av bollkännsla iaf) kan börja i, utan att vara en total katastrof för laget.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..