Hej
Jag har en samsungskärm (känns inte relevant att visa exakt vilken) kopplad till min bärbara sedan kopplade jag ur skärmen från min bärbara några dagar då jag hade datorn på annan plats.
Nu när jag ska koppla tillbaka skärmen i datorn så får jag ingen bild på skärmen.
Har provat allt i 'Skärmupplösning'.
Det enda jag ser på skärmen är en bild med texten HDMI som åker runt. Jag tycker det här är konstigt då jag använder den äldre slags kabeln (RGB?). Har klickat runt på menyerna på skärmen utan att hitta något heller.
Någon som vet hur jag fixar problemet? Antar att det jag behöver göra är att ställa in så skärmen visar från RGB ist för HDMi men har ingen aning hur jag gör det.
tack
Skrivet med min Android-mobil
tråd löst eller sladd?
edit: vad har du för router?
Testa att ta preoretet hög på cs och hl.exe
Vet inte hur ordet stavas
#6 4 kärning 2,66 processor, GTX260, 8gb ram.. vet inte riktigt vilket du är ute efter och hur specifikt :( win7 64x.. CS inställningar, har typ rates o skit fixat och ligger på 0 choke o 0 loss, 99fps (fast det är väl bara 75) med min 75hz lcd skärm.. men det verkar om att det är någon internetgrej :/ när jag får dessa fryslagg så går pingen upp i strax under 1000.