Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick telenr. Vågar inte ringa :o

Postat av KARAMELLKUNGEN den 13 Maj 2012, 14:17
23 kommentarer · 288 träffar
Så jag fick ett telenummer på krogen igår vilket tragiskt nog inte händer särskilt ofta i min värld. Det tog ett antal rejections men till slut hittade jag någon som faktiskt var intresserad.

Hann inte snacka med henne så mycket då mina kompisar ville dra vidare, men vi utbytte nummer och hon bad mig ringa henne idag på eftermiddagen.

Mina kompisar tyckte inte jag skulle ringa henne eftersom hon tydligen var lite halvdan. Jag kommer ihåg att hon inte var världens snyggaste men kan inte se någon bild framför mig just nu då jag trots allt var väldigt dragen :/

Så nu sitter jag här med tre problem:

1. Jag vågar inte riktig ringa nu när jag är nykter. Vet inte riktigt på vilken nivå jag ska ta samtalet, tex ska jag fråga om hon vill fika eller något?
Eller ska jag bara be henne adda mig på facebook eller något så vi kan snacka där. Det är ju typ det som känns bäst för egen del då det innebär mindre press på mig :P

2. Kan jag smsa henne istället? Fastän hon bad mig att ringa. Hon förväntar sig ju ett samtal på eftermiddagen så tänkte jag kunde vänta till sent på kvällen och dra iväg ett sms istället och ge någon bortförklaring till varför jag inte ringde? Be henne adda facebook eller något?

3. Det här med att hon är halvdan/småful. Jag vill vara kräsen även fast jag kanske inte riktigt förtjänar att vara det. Vill ha en snygg tjej liksom, men sen känns det verkligen som jag bryr mig mycket om vad mina kompisar tycker.
Jag vill inte att de ska tro att jag är någon looser eller något som aldrig får någon tjej, men när jag väl får det så är det någon ful. Även om så är fallet så vill jag inte att de ska tänka så. Låter det konstigt?

Vad tycker ni jag ska göra? Det känns som facebook vore det lättaste, även fast det roligaste helt klart vore att typ ta en fika, men då återstår problemet att jag inte kommer känna mig bekväm :/

Tack på förhand boys!
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..