Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jaee inte vet väl jag.

Postat av hcetigol den 12 Maj 2012, 19:37
6 kommentarer · 212 träffar
HEJ.

Just nu är jag väldigt trött, håller på att somna vid denna tid på en lördag. Det tycker jag inte är så bra =(. Försöker läsa ut en bokjävel också som är till en skoluppgift, men hursomhelst är det någon som kommer se någon film ikväll? VILKEN? Vad för filmer tycker ni om? Tipsa om något bra till ikväll? Vettefan vad jag vill se men, gärna nått serious som är bra eller något skitkul som är kul. Fattar inte själv vad jag skriver.

Aja, hmm Diablo 3. Ni som läser, tänker ni skaffa Diablo 3? Jag är iaf ganska säker på att jag ska göra det. Men jag stöter på ett problem gällandes Diablo också, jag har beslutångest gällandes om jag ska vara Wizard eller Witch Doctor. Vad ska ni vara? VAD SKA JAG VARA? Vill ni välja åt mig :D? Ni kan iaf gärna skriva vad ni tycker jag ska vara av dessa två klasser och varför, skulle vara koolt. HEhewhewhehwehwe ehmhu.

Fortfarande trött är jag efter allt skrivande..:(

mvh hcetigol hehe

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..