1
Diablo 3, Klass val.
Postat av NeverSure den 10 Maj 2012, 09:11
27 kommentarer · 251 träffar
Hej, har lite funderingar kring Diablo 3. Till att börja med tilltalar Barbarian, WD och Monk mig, jag har svårt att bestämma mig och vill ha lite mera feedback från er som lirade dem i betan, jag han bara köra en liten stund pga jobb och det vart WD som var nice.....
Vad är för och nackdelar tycker ni med respektive? Det jag är lite orolig för är att det känns som cloths kommer vara så weak i pvpn etc. (PVPn är självklart en bonus men jag tycker det vore kul om den iaf var hyffsad)
Sen undrar jag om nån har mera info ang systemet för AH osv, man lirar solo eller coop men vad kopplar samman alla ? Kommer det vara "online zoner" eller server val etc ?
Jag lirade aldrig diablo 2 online endast singelplayer.
Vad är för och nackdelar tycker ni med respektive? Det jag är lite orolig för är att det känns som cloths kommer vara så weak i pvpn etc. (PVPn är självklart en bonus men jag tycker det vore kul om den iaf var hyffsad)
Sen undrar jag om nån har mera info ang systemet för AH osv, man lirar solo eller coop men vad kopplar samman alla ? Kommer det vara "online zoner" eller server val etc ?
Jag lirade aldrig diablo 2 online endast singelplayer.