Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diabetes och PWO, påverkan?

Postat av Robbe2k den 8 Maj 2012, 19:41
5 kommentarer · 1 615 träffar
Hej alla glada :)

Har nu kört PWO sedan i oktober nån gång och tycker det ger väldigt mycket pump / motivation osv. Kör på denna just nu

http://www.gymgrossisten.com/1 /sv/artiklar/no-xplode

Står följande om den

"Använd ej N.O.-Explode om du lider av någon sjukdom inklusive men ej begränsat till; högt blodtryck, hjärt-, lever-, eller thyroid sjukdom, diabetes, psykisk sjukdom, anemi, rastlöshet, depression, rytmstörningar, stroke, urineringsbesvär (pga. förstorad prostata), eller om du använder dej av astma-, eller annan receptbelagd medicin."

Och jag har diabetes och har försökt googla vad PWO har för påverkan på mig då jag har diabetes och jag har läst om ett fall då en fick njursvikt har jag för mig och sånt skit som kanske inte är nån höjjdare för mig som har diabetes typ 1. Kan också påpeka att jag hade dåligt kaliumvärde men framförallt dåligt "njurvärde" sist jag hade kontroll.

Så nån som har erfarenhet av PWO i samband med diabetes som kan dela med sig av hur det påverkat er eller nån som vet hur det påverkar en som har diabetes negativt?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..