Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kattjäveln tuggade av kabeln, döda bror?

Postat av M83 den 7 Maj 2012, 16:32
75 kommentarer · 1 057 träffar
Hej.

Var på semester i en vecka och när jag kommer tillbaka så har min bror suttit vid min dator (som han f.ö också sabbat helt då den blivit fittseg och jag måste omformatera hela skiten, tack.) och släppt in ena mongokatten i rummet, brukar själv ha den kattjäveln här då och då men har koll på den då för att den av någon anledning har en fetish för att bita av mina kablar, i mitt rum, inga andra kablar.
Nu är fallet så att brorsan satt vid datorn, drog ner och fetade sig i köket eller något utan att slunga ut katten ur rummet och stänga dörren så den började mumsa i sig sladdhelvete till mitt Siberia v2, det är helt av nu.

Undrar helt enkelt:
Kan man löda det på något lätt sätt, tillfälligt tills jag beställt ett nytt (måste få in pengar först)?
Eller ska jag helt enkelt beställa ett så snabbt som möjligt och skita i att försöka laga det och lägga det i kattens matskål?

Var får man tag i billigast v2?

Tacksam för svar.

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar