Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trött på allt

Postat av Låst konto 244092 den 4 Maj 2012, 20:53
42 kommentarer · 302 träffar
Är så förbannat jävla trött på allt skit som finns i denna idiotiska värld.

För det första så tar man studenten snart och vad fan gör inte lärarna? Jo packar på med så många uppgifter, fördjupningsuppgifter och prov som möjligt.

Konstiga jävla uppgifter man inte fattar. Så man kan inte göra något förens man har fått sär-hjälp av någon lärare på skolan tydligen.....................

Förhelvete har ingen ork, är ingen som gillar att plugga men har fan skött mig i alla dessa år och klarat mig utan IG. Men nu vill man fan bara slappa och känns som man fått så jävla mycket uppgifter nu så man får ångest när man bara tänker på dom.

Sen ska man då efter skolan jobba som en jävla idiot i resten av sitt liv, betala skatt och försörja sig. Gå upp tidigt o lägga sig tidigt. Sen är man pensionär och död. VAD KUL

Sen finns de fan inget man kan göra heller i denna idiotiska värld. Alla jävla spel som var roliga är döda. Bf3 får man damp på, HoN är uttjatat, LoL får man huvudvärk av och Dota 2 går ej att spela för man får inte tag på någon jävla key.

Så här sitter man, tänkerpå en jävla massa skolarbeten och jobb, finns inga bra filmer längre som man inte sett och inga jävla spel man kan fördriva tiden med och komma på andra tankar. Alla jävla serier man följer är slut och kommer typ nya säsonger om 1000 år.

Sen orkar jag absolut inte festa som någon jävla barnunge längre, jo visst var kul att gå ut på krogen förr, men nu är det så jävla mainstream. Alla drar på samma ställe varje jävla helg, samma jävla folk och samma jävla idioter.

kan dom inte ge mig en lugn jävla pub som i How I met your mother, där man sitter och tar de lugn och kan föra en normal konversation utan att någon stenhög musik avbryter eller idioter som inte kan hantera alkohol skriker och försöker få uppmärksamhet på alla tänkbara sätt.

nej detta håller fan inte. Inga hemma fester längre heller, bara enkla förbannat tråkiga förkrök som man sitter och hivar i sig massa alkohol för att sen gå ut på denna ROLIGA pub där man inte hör någon prata.
Jag som trodde alkohol var en social dryck, där man förde roliga samtal och snacka om allt mellan himmel och jord.
Men man ska väl dricka sig stenfull så man inte vet vad man heter, för att sedan dansa tills man blir nykter. Eller slåss kanske??

Så fragbite, vad i helvete ska jag ta mig till? Känner alla såhär? som håller på att gå ut skolan eller har gått ut skolan?

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..