Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ballzens sms guide!

Postat av ballzen den 4 Maj 2012, 16:38
154 kommentarer · 834 träffar
Hej!

Känns som att många här på fragbite inte är speciellt bra på att smsa och prata med tjejer. Så därför tänkte jag, som inte ser speciellt bra ut eller är den mest sociale dela med mig av mina tips hur jag endå får bland de snyggaste tjejerna!

För att detta ska fungera förutsätter jag att tjejerna iallafall svarar och inte skriver "hej" "inget" "hejdå"
Börja konversationen och få personens nummer:
Japp, detta är det som är mest nervöst. Själv brukar jag börja chatta med dem på facebook, öppna med "heej, såg dig vid blablabla förut" spelar ingen roll om du sett dom eller inte, i vilket fall har ni något att prata om, och om de inte varit där, då kan du prata om att det vart likt osvosv.

När ni sedan chattat ett tag, låtsas du som att du ska gå, så du iallafall verkar ha bättre saker för dig. Du skriver någonting "jag måste faktiskt gå nu, men hör av dig på 0707 777 777! puss ha det bra"

Oftast svarar de "Okej! du kan också höra av dig 0707 888 888! puss" eller så kommer ett sms "hej // flicknamn"

Hur du ska skriva till tjejen:
Du behöver bara vara glad, om du har en iPhone skriv glada smileysar, en sak som funkar bra är att skicka bilder på dig själv när du gör nått, när dom frågar vad du gör!

Försök att även om du inte har så mycket för dig på en söndag så kan du alltid skriva "ska träna snart" även om du ska göra det om flera timmar. Tjejer vill inte ha killar som ligger hemma och kollar tv eller spelar dator.

Skriv många "haha" då det får tjejerna att känna sig uppskattade och roliga även fast det dom sa inte var speciellt roligt.

För att få igång konversationen:

Du skriver ju inte till en tjej som du inte har en aning om vem det är, så "stalka" henne lite, fråga kompisarna om de vet något om henne lite diskret osvosv, vi säger att hon gillar ridning. Då ska du inte säga "rider du? :)" då ska du så igång det med "hahaha, såg största stollen rida förut" så börjar hon fråga lite, så kommer hon säga att hon rider osvosv, då har ni någonting att prata om, viktigaste är att du verkar intresserad!

För att träffa henne:

Först när hon börjar höra av sig till dig, eller om ni börjat prata i telefon lite oftare, då har du det helt säkert att hon vill träffas och du behöver inte höra en diss!

Bästa sättet att fråga på är "kan inte vi ses nån gång i vecka/på lovet/ i helgen" detta är eftersom då har hon ingenting att skylla på. Den största dissen du kommer att få är att hon skriver "Gärna" och det bästa du kan få som svar är "Jo visst, när kan du"

Om hon skriver "Gärna" eller nått liknande så brukar inte jag fråga när hon kan utan brukar avakta, fortsätta smsa till henne tills hon frågar när jag kan. Detta är eftersom ibland (tror jag) så vill hon inte då, men ibland så glömmer hon bara fråga!

Om hon frågar vad ni ska göra, då kan du fråga "vad vill du göra?" eftersom hon känner att hon får bestämma då. Om hon inte har ett förslag så är det bara att säga "Vill du inte gå en promenad, ta en fika, eller varför inte kolla film?"

De bästa två svaren är promenad eller kolla film. Alla tjejer smälter för en promenad till havet eller till närmaste sjön. Och jaa, tjejer vill ju ligga lika mycket som killar när man kollar film!

Det var allt, hoppas ni fick några decent tips, skriv gärna era egna om ni har några. Klaga inte på lång text, ingen tvingade er att läsa.

Har ni några ytterligare frågor, fråga bara på i kommentarerna!

Kram

154 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 154 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..