Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Administratörkonto?

Postat av istolig den 2 Maj 2012, 20:00
1 kommentarer · 116 träffar
Jag skulle avinstallera dropbox och då stod det att jag behövde administratörrättigheter till detta, vilket jag dock hade. Jag hittade då hur man aktiverar det gömda administratörskontot via CMD. Frågan är dock kan jag göra så mitt nuvarande konto har de privilegierna som de kontot har? Då menar jag inte så simpelt som i kontrollpanelen då det står att jag är administratör där. Jag orkar inte ändra allt på ett nytt konto, dvs inställning ar osv.

Ett annat problem som har uppkommit nu är att jag har fått bluescreen of death. Läste någonstans att det går att lösa med hjälp av någon genomsökning med något speciellt program. Någon som har hört talas om detta?

För er som inte förstod vad jag menade i detn första delen utav inlägget så har jag ett användarkonto som var gömt med vissa fördelar som inte mitt konto hade, tex att avinstallera dropbox. Notera att mitt konto dock är administratör" enligt kontrollpanelen. Frågan är alltså ifall jag kan ge mitt konto de rättigheterna?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..