1
En fördjävla mussarm
Postat av Kexpojken den 1 Maj 2012, 16:18
8 kommentarer · 345 träffar
Som rubriken lyder har jag fått en fördärvliga jobbig musarm som har uppstått från jobbet och för mycket datasittande.
Jag har aldrig haft problem tidigare men nu har kroppen tydligen sagt emot. Jag får ont vid olika muskler, ibland vid bakaxeln ner vid lats muskeln men oftast i axeln som liksom stramar åt så jag får ont i hela högra nacken.
Denna smärta kommer Direkt efter jag sätter vid datorn eller sitter på en stol lr liknade och pillar på mobilen. Min fråga är ju då om någno här på Fb har haft något likande och hur ni gick till väga för att få bort denna skit. Jag förstår att jag lär behöva kontakta någon av följande:
Massör (det kan vara nån muskelknut som fakkar?)
Napramat
Sjukgymnast
Alla tips och förslag uppskattas ;)!
(ska vara ett frågetecken på pollen :P)
Jag har aldrig haft problem tidigare men nu har kroppen tydligen sagt emot. Jag får ont vid olika muskler, ibland vid bakaxeln ner vid lats muskeln men oftast i axeln som liksom stramar åt så jag får ont i hela högra nacken.
Denna smärta kommer Direkt efter jag sätter vid datorn eller sitter på en stol lr liknade och pillar på mobilen. Min fråga är ju då om någno här på Fb har haft något likande och hur ni gick till väga för att få bort denna skit. Jag förstår att jag lär behöva kontakta någon av följande:
Massör (det kan vara nån muskelknut som fakkar?)
Napramat
Sjukgymnast
Alla tips och förslag uppskattas ;)!
(ska vara ett frågetecken på pollen :P)
är min gajming karriär över :´(
20 personer har röstat