Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fuck life.

Postat av Carleencarleen den 30 April 2012, 03:11
32 kommentarer · 267 träffar
Hej nu kommer det en till sådan här tråd vart jag bara skriver av mig lite, hoppas att det finns någon som läser ändå.

Hmm hur ska jag börja? det är såhär, var tillsammans med en tjej tidigare, låt oss kalla henne Anna. Vårat förhållande varade i några månader men tog tragiskt nog slut, som i alla andra förhållanden hade vårat också lite problem.

Efter det hade tagit slut reste hon bort i någon vecka, och jag mådde självklart dåligt. Men ibland måste man göra saker man inte vill och i det här fallet var det att försöka glömma henne. I början gick man runt och tänkte på henne 24/7 men efter att tag "bedövar" man sina känslor, och det var just det jag gjorde.

Ungefär en månad efter kommer hon tillbaka, säger att hon saknar mig osv. Jag känner då att jag inte vet riktigt hur jag känner över henne, tycker självklart om henne men vet inte om jag vill att det blir vi igen..

Vi börjar umgås lite grann och prata och under den tiden väcktes mina gamla känslor till liv, efter en månad är jag tokkär igen, vill inget annat än ha henne tillbaka. En kväll när hon är i fyllan säger Anna att hon har sovit med en anna kille och ber mig att jag ska ringa till en av mina bästa vänner (vi kallar honom Pär) och be honom vara ärlig, sagt och gjort jag frågar whassup och berättar att Anna sa att du skulle vara ärlig mot mig. Pär berättar då att han har utvecklat starka känslor mot min tjej och att han verkligen gillar henne. Hela min värld vänds upp och ned, men känner att jag inte kan vara arg på honom på något sätt. Är som spänt mellan oss just nu, vet inte riktigt vad jag ska säga.

Ytterligare några veckor går och jag älskar ännu min gamla tjej, mer för varje dag som går, berättar hur jag känner åt henne men får inget konkret svar tillbaka. Berättar att jag gör vad som helst för att det ska bli vi igen..

Anna börjar umgås med en annan kille (vi kallar honom Andreas) vilket gör mig helt knäpp, är jätteledsen, saknar henne så jävla hårt och vill inget annat än att de ska bli vi igen, hon dissar mig över den här killen och umgås med honom istället.

Ikväll rann droppen över glaset, pratade med Anna vid 22.00 idag, rent almänt, hon berättade att hon skulle hem och sova för hon var så jävla trött. Efter hon hade farit for jag ut och snurrade på stan, efter ett tag ser jag den här Andreas köra förbi mig så jag följer efter, av ren nyfikenhet kan jag tillägga.

När bilen stannar ser jag min älskade Anna och Andreas kliva ut. Det här får mitt hjärta att gråta, ringer henne och frågar vad som händer, och hon som bara men vi ska umgås ett tag, ringer senare.

Blir helt kört i skallen, är så ledsen, gråter och mår hemskt dåligt. Skriver till henne att hon ska ringa när hon far och får som svar tillbaks: -jo ringer snart. Svarade tillbaka att jag måste få nå svar, vill inte gå runt såhär och undra över vad hon tänker och känner. Vill inte må såhär dåligt.

Klockan slog 02:00 och jag satt ännu ute i bilen och väntade på att Anna skulle ringa, eller iaf skriva ett sms. Men inget kom. Skrev ett sms till henne då och for hem. (Läs smset nedanför)

Så nu sitter jag här hemma framför datan och mår verkligen skitkasst, vill inte leva såhär, vrf mår man såhär dåligt? Vill ha bort den här smärtan, har en flaska minttu bredvid mig men den hjälper bara tillfälligt. Vet att det finns fler fiskar i sjön men just nu vill jag bara ha henne! Vet inte vad jag ska göra, tar studenten snart och är inte ens det minsta taggad. Vill bara ha tillbaka min tjej!

Så vad hade du gjort i min position? Hur går jag tillväga efter det här?

Smset: Nej åker hem nu, har suttit ute och väntat på svar från dig sedan 22:00, och är jag inte ens värd att samtal, knappt ett sms så är det nå fel. Tack för allt och hoppas du har det riktigt trevligt med Andreas. Hoppas du är nöjd med vad du har gjort ikväll, hur du har stampat på mig, behandlat mig som luft, som att jag inte skulle betyda ett skit.

Ha det bra i framtiden och när du ser tillbaks på det här kom ihåg att jag älskade dig, anledningen att jag inte verkade bry mig etc när det tog slut mellan oss var för din skull, för att du skulle ha det bra.

Jag bedövade mina känlsor för dig så gott det gick, sen kom du tillbaks och började skriva/umgås med mig, du väckte upp mina gamla känslor, men varför? För att kunna dissa mig, behandla mig som skit? Måste ha gjort något förjävligt mot dig, för det här spelet du spelar är inte kul någonstans. Har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv, inte ens när morfar dog, vilket var hemskt men det här var värre. Hoppas du är nöjd, ha det bra i framtiden.. Kärlek vid sista ögonkastet vare.

- Tog bort hennes nummer/facebook etc nu, för att slippa se henne. -

Tack för den som tog sig tid att läsa min inkompetenta svenska, sitter gråtandes och skriver så mycket möjligt att den inte är grammatiskt korrekt.

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar