1
Nytt nätverk = problem
Postat av carlsingvar den 29 April 2012, 19:57
7 kommentarer · 292 träffar
Tjena grabbar och eventuella flickor!
Installerade nytt telia nätverk nyligen, 2 veckor sedan eller något. Problemet är att när jag ska ansluta min laptop eller android mobil till det trådlösa nätverket tar det tvärstopp.
På lappen vi fick med i samband med installationen står det följande: (# = randomsiffra/bokstav, vill inte outa siffrorna pga säkerhetsskäl)
SERIAL NUMBER
CP129#######
Network Name: TeliaGateway85-89-53-7c-51-77
Wireless Key: #################
Wireless PIN: ####-####
För det första heter nätverket som kommer upp genom Wifi "Wireless", vilket inte stämmer överrens med det som står över, och för det andra; vilken kod ska jag använda? Har testat alla men ingen fungerar.
Är i stort behov av att få detta att fungera.
Tacksam för allt som kan hjälpa!
Installerade nytt telia nätverk nyligen, 2 veckor sedan eller något. Problemet är att när jag ska ansluta min laptop eller android mobil till det trådlösa nätverket tar det tvärstopp.
På lappen vi fick med i samband med installationen står det följande: (# = randomsiffra/bokstav, vill inte outa siffrorna pga säkerhetsskäl)
SERIAL NUMBER
CP129#######
Network Name: TeliaGateway85-89-53-7c-51-77
Wireless Key: #################
Wireless PIN: ####-####
För det första heter nätverket som kommer upp genom Wifi "Wireless", vilket inte stämmer överrens med det som står över, och för det andra; vilken kod ska jag använda? Har testat alla men ingen fungerar.
Är i stort behov av att få detta att fungera.
Tacksam för allt som kan hjälpa!