Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värt att anmäla?

Postat av tomaske den 29 April 2012, 14:26
46 kommentarer · 408 träffar
Tjo! Jo det är såhär att jag åkte på stryk inatt. klockan var väll runt 3 och vi hade precis vart på donken och käkat när vi ser en snubbe stå och dra i en tjejs hår varpå tjejens vänner står och skriker på honom, det visade sig att denna killen var pojkvännen till tjejen som fick håret ryckt. och enligt vännerna till tjejen så brukar killen behandla henne sådär, jag är vanligtvis inte våldsam och var inte det denna kvällen heller utan vi gick lugnt och sansat och frågade vad fan han höll på med, han totalflippar och sparkar mig i bröstet så jag trillar baklänges och sedan kommer hans vän och dem båda börjar sparka på mig som ligger ner.

Det hela slutar med att jag får tillbringa natten på akuten och har förmodligen en spricka i ett revben, har också smärtor i nacken och armen då dem sparkade mig i huvudet och på magen. Så jag undrar helt enkelt, är det värt att anmäla detta till polisen, vad jag vet så är dem inte så kända för att lyckas med någonting. Det dök inte ens upp några poliser när misshandeln skedde (vakter hade ringt efter dem). Har lite misstro när det gäller polisen och gör hellre någonting åt det själv, så vad tycker ni jag ska göra? Anmäla eller skita it?

Anmäla?

95 personer har röstat

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar