Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hejdå till många gymtrådar! [ny produkt]

Postat av Herr Blåfågel den 29 April 2012, 01:57
66 kommentarer · 344 träffar
Säg hejdå till alla "vilket proteinpulver ska jag köpa" trådar!

För nu kommer en ny mjölkdryck av Arla som passar fragbites alla gymmare. Mjölkdryck med extra protein har 30 procent mer protein än vanlig mjölk och fungerar för så väl uppladdning inför träning som för återhämtning efter. Den nya mjölkdrycken kommer i två smaker – naturell och blåbär – och finns i butik från vecka 19. Cirkapris per förpackning på 5 dl är 11 kr.

Den innehåller ca 225 kcal och 22,5 g protein per förpackning, inga onödiga kolhydrater men 18 av 22 näringsämnen vi rekommenderas få i oss varje dag och kostar 11 kr för 5 dl – billigt i jämförelse med andra sportdrycker på marknaden. Jag, som älskar mjölk och gärna håller mig till en banan, lite ekologiskt jordnötssmör och ett glas mjölk efter träningen, ser fram emot variation och extra protein för att locka bicepsen att växa ytterligare!

Läs mer här: http://nyheter.arla.se/2012/04 /17/ny-naturlig-sportdryck-mjo lk-med-extra-protein /

Diskutera fritt kring produkten!

/

blåfågel.fellE
Föregående tråd
Nästa tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..