Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsam händelse på jobbet

Postat av Qwille den 26 April 2012, 18:31
7 kommentarer · 665 träffar
Hände en liten smått pinsam sak på jobbet idag när jag skulle avnjuta ett toalett besök. Jobbar för övrigt i leksaksbutik.

Det börjar med att jag går in på toan, sätter mig på kungatronen ett par minuter och njuter.
Innan det är dags att lämna kungapalatset och sista foten är över tröskeln, går jag lös på lavender doft-sprayen, samtidigt som dörren är öppen på glänt, för att dölja min glatt nöjda doft jag skapat. Jag backar ut, släcker lyset och stänger samtidigt dörren o vänder mig om och möter världens blick från världens brud i samma ålder på andra sidan disken. Efter att hon troligtvis hört min berseker gång på doft-sprayen får jag känslan att hon tänker, "va fan gjorde han och hur fan luktar det där inne!??".. Stel-Görgen minen som försöker ge ett leende tillbaka pallar inte trycket utan gör en direkt avsvängning in till fikarummet dörren intill för att stanna där ett par minuter..
Pinigt, joo schäna

Någon pinsam händelse som du vill dela med dig från veckan som har gått?

Ha en (snart) trevlig helg! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..