Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"microsoft" ringer hem

Postat av drkstfn den 26 April 2012, 16:14
29 kommentarer · 590 träffar
Hej!

Satt vid datorn och lattja så ringer det på hemtelefonen, där är en kvinna som snackar engelska med indisk brytning som berättar att hon är från microsoft och att jag har fått nått farligt malware eller vad hon snackade om, fattade ju direkt att inte fan ringer microsoft hem till en och berättar att man har virus så jag spelade med lite. Hon guidar in mej i my computer och massa annat jag inte riktigt kan något om, dock gjorde jag inte grejerna utan lyssnade och höll med typ. Efter ett tag så säger jag att du, jag tror inte på det här och genast så slänger hon på luren :p

Hur skumt är inte detta? hur fan har dom fått fram mitt hemnummer? hur kan hon veta att jag sitter här med min dator, har jag fått något virus på internet och nu försöker hon aktivera det eller något? fattar nada.

Har avast och har väll fått några virusvarningar när man surfat porr, men har aldrig tankat något som skulle kunna innehålla virus och jag är VÄLDIGT noggrann med min dator och vad jag gör.

Någon annan som råkat ut för liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..